Tuesday, September 16

SHINE LIKE THE SUN

A ha, received a trophy today, hehehee..
Thanks Humyrah.. xie-xie ni.
I'm not as cute as Mr.Sun below (although my students at Form 4Science like to say, "Teacher, you're so cute laa) but I hope to have his attitude.


I forward this happy tag to Umi Jah, Masri, Maryam and Pak Anjang, hehehee..

4 comments:

  1. Xie-xie maksudnya terima kasih dalam Bahsa Mandarin :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Aliya,

    Terimakasih forwardkan gambar cute itu untuk saya. Saya doakan Aliya akan sentiasa tabah menghadapi dugaan sakit dan akan sembuh sepenuhnya selepas dibedah. InsyaAllah. Saya teringat setiap kali hampir bersalin, suka @ tidak bila sampai masa akan bersalin juga walaupun dalam hati hanya Allah yang tahu. Seram sejuk...semua ada, saya rasa Aliya juga berperasaan seperti itu sekarang. Sabarlah ya...Allah bersama kita. Pak Anjang pun pastinya amat memahami Aliya.

    ReplyDelete
  3. Waalaikumussalam Umi Jah,
    Sama-sama kasih. Saya pun berharap dapat sihat seperti sediakala semula dengan cepat, demi agama saya, keluarga saya, pelajar saya, masa depan saya dan kerjaya saya. Inilah kali pertama saya anak 'misi' akan merasai sendiri keadaan sebagai pesakit di hospital, huhuhuu.Alhamdulillah Pak Anjang memang memahami dan banyak membantu men-steady-kan saya hehehe. Allah yang memilihnya untuk saya, syukur syukur syukur :)

    ReplyDelete